Direktlänk till inlägg 30 december 2008

Storfrämmande

Av Emmeli - 30 december 2008 20:06

 En galet söt Sienna


Idag har vi haft äran att ha Bea (Molles pappas matte) och hennes underbara tik Sienna här på besök. Spiros skulle också varit med men vi fick sakna honom istället. Eller inse att vi fick en till anledning att ses snart igen.


Vi började med att åka ut till klubben och träna. Molle älskade den idén och Sienna tyckte det var en märklig plats men oj så underbar liten tik. Och oj så lik matte hon är-två små prinsessor! Ha ha...En del hundar faller man bara för och Sienna lovade mig att se till att matte får mycket att göra så att hon får komma och bo hos oss någon dag för att busa galet med Molle. På tal om Molle han blev galet förälskad i henne!

Fick lite  tips om våra trix och det tackar vi och tar emot av och nu ska det bli kul att träna in nya för att visa upp en förbättring och mer :) En liten morot för oss.


Har uppdaterat albumet med bilder från dagen och en hel del på Teddy och Jaffa. Hoppas snart att få hem hemsideprogrammen för nu sitter jag med min nya bärbara dator och lovar att bli bättre på att uppdatera :)


Tack för en underbar dag och nu ska jag ner och se om målafärgen i vardagsrummet torkat och sen blir det promenad med hundarna. SKÖNT hur trött jag än är!

 
 
Bea

Bea

30 december 2008 20:49

Tack Tack för dagen! Helt kanon, så roligt att ses o snacka lite :) Du alltid lika trevlig & glad, och hundarna likaså! Kopierat lite foton nu med, skriver fotograf, tack för dem, superbra!

http://www.freewebs.com/fiossasspiritello

 
Lotta med  Juni o Cola

Lotta med Juni o Cola

31 december 2008 17:39

önskar er alla er riktigt GOTT NYTT ÅÅÅR!!

http://www.juniocola.bloggagratis.se

 
Lotta med  Juni o Cola

Lotta med Juni o Cola

1 januari 2009 12:19

ha en fin fortsättning på 2009!!!jag fortsätter att följa dina o busfrönas träning o äventyr:)

http://www.juniocola.bloggagratis.se

 
Linda,Olle,Minus

Linda,Olle,Minus

1 januari 2009 15:56

Gott Nytt År!

http://www.harryssons.se

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Emmeli - 5 augusti 2009 08:25

Igår körde jag, Malle, Istvan och Stefan en underbar bana under den allmänna träningen. Jag fick träna på att kalla in Molle genom däcket, stanna i starten, "fel" tunnelingång, framförbyten, kontaktfält, slalomingång mm. Både Molle och jag hade en un...

Av Emmeli - 31 juli 2009 21:14

Idag började vi dagen med att promenera från Glasmästaren då jag tyvärr fått stenskott...en lagom promenad för att sedan bli bjuden på middag på Wettern Magasinet som jag starkt rekommenderar! Tack snälla mamma och pappa även om jag kunnat rulla hem!...

Av Emmeli - 27 juli 2009 20:16

Ja det kan man verkligen undra. Igår var vi ute på sjön hela dagen och fiskade så jag borde varit trött när jag vaknade, men istället vaknade jag mett ett leende på läpparna och massor energi! Så skönt! Därmed bar det ut på en promenad i skogen på 1,...

Av Emmeli - 24 juli 2009 20:15

Idag har jag spenderat hela dagen i Örebro med T:s syster på Mariebergs köpcentrum. Superkul! Eftersom jag själv inte varit så aktiv med dogsen måste jag passa på att visa världens gulligaste kusin. Efter 2 h hos frisören såg allas vår Nellie ut så h...

Av Emmeli - 23 juli 2009 15:36

Grattis till världens bästa Linn och Agnes till uppflyttningen till agilityklass 3 i small, samt världens bästa coach Carina! Önskar jag varit där och kramat er men jag får sitta här hemma och fälla en lyckotår!...

Ovido - Quiz & Flashcards