Alla inlägg den 7 juni 2009

Av Emmeli - 7 juni 2009 10:30

Nu har det gått en vecka och jag har haft fullt upp och inte tagit mig tid att blogga. Förra helgen var vi och fiskade. Min bror lekte guide, min sambo hade världens tur och fick b la en gädda på 3,2 kg och jag försökte sola mellan varven men fick lite aborrar med. Fantastiskt underbar dag med full sol och många skratt!


Annars har jag bara hoppat runt och jobbat så gott som. Hade ett underbart träningspass med Molle i tisdags där allt bara flöt på. Inga konflikter eller missförstånd som tidigare. Behöver jag ens säga att jag levt på det sen....


Igår firade vi mig i förskott. Fyller på måndag...fick fantastiskt fina presenter så TUSEN tack alla!


Utöver det verkar mina hundar gå och tro att de är kor..eller Molle iallafall..Rufus har fått nojjan på att bada..han som HATAR det annars!


Bilderna får tala för sig själva för nu ska vi ut i solen:

Ovido - Quiz & Flashcards