Alla inlägg den 2 januari 2009

Av Emmeli - 2 januari 2009 16:30

...med mina guldgossar och mamsen. Hade med kameran förstås nu när solen tittade fram så några nya bilder finns det i galleriet.


Äntligen en bild på oss alla tre. Annars är det ju oftast jag som fotar alla andra men mamma lyckades med några bilder. Älskar den jag tog på Molle och Rufus på "fårtrappen" då det ser ut som att Rufus asgarvar åt Molle som poserar! Ibland tror jag han gör det i smyg men här fick jag honom :)


En lagom promenad blev en lååång promenad då jag min slarver tappade linslocket och vi valde att vända om. Men när vi gått till den plats där jag tog upp kameran först utan att hitta det bestämde vi oss för att gå tillbaka och fann det på en sten. Bara det att det låg på den sida som vi bara såg på väg tillbaka och inte i första tillfället *suck pust stön* Men hundarna fick iallafall röra på sig och ta ut stegen. Att springa lös 2 h är det bästa både dem och jag vet. Idag har vi haft livskvalité!


Nu ska jag se om jag kan fixa med den nya hemsidan innan jag får ont i nacken av att sitta här. Ha det gott och njut av helgen för det ska vi!

Ovido - Quiz & Flashcards