Alla inlägg den 1 februari 2009

Av Emmeli - 1 februari 2009 16:56

Ja jag har verkligen kommit av mig i hundträningen nu när jag varit sjuk och sen har det bara fortsatt vara på is.....men det är skönt med bara promenader och mys med :)


Idag gick vi en underbar sväng i skogen och Rufus kunde vara lös hela tiden vilket värmer i hjärtat. Väl hemma fick jag värsta rycket och tummer ur så nu är grinden till storarummet (vill verkligen bli av med kompostgallret) och en födelsedagspresent till en kompis barn (barnstolen) grundmålande. Så imorgon när jag slutar tidigt är det bara att vända på dem och måla andra sidan med. Sen måste jag leta fram bamsefigurer som ska målas på stolen och komma på en lösning på hur grinden ska sättas fast.


Utöver det har jag fixat lite i storarummet. Har nu orange som accentfärg och i fredags när vi var i linköping kom jag på idén att köpa presentpapper och resultatet blev en renovering av tv-möbeln. Så fint (medger att det inte ser så kul ut på bilden men det speglar sig ju inte så i verkligheten och det är det viktigaste) och underbart med färg!


Har suttit hela eftermiddagen med nya hemsidan...ja jag vet jag ändrade mig det får bli en ny :) Så nöjd än då länge med vilken tid det tar!


Näe nu ska vi ut på promenad igen men ett litet inlägg blev det iallafall...svårt att skriva när träningen ligger på is och man ändå inte kan filma framstegen...måste ha en liten kamera!


Kram

Ovido - Quiz & Flashcards