Alla inlägg den 17 februari 2009

Av Emmeli - 17 februari 2009 19:12

Ja idag utnämner jag mig till dagens sämsta tränare. Gick ut för att köra lite balansträning. Molle hade en underbar attityd och massor energi. Tyvärr förvaltade jag det inte bra utan skulle på prov testa att höja "ganska" (läs alldeles för mycket) mycket och det slutade med en förvirrad hund och handler.....ja jag såg inte riktigt om han tog brädan hela vägen eftersom det var mörkt och han är liiite snabb....det blev bara pannkaka även om jag sänkte efter några försök...skadan var redan skedd...Molle var förvirrad.....hmmm nya tag Emmeli tack! Ibland svänger humöret för mycket så man borde skämmas så det gör jag idag!


Hoppas min lilla guldklimp står ut med mina misstag och imorgon ska vi köra dagtid! Så attans svårt att se att hunden tar den sista biten på vägen ner med. Vet att han tar kontaktfälten men man vill ju ha så säkert som möjligt men det kanske är omöjligt att hunden tar sista 20 cm av plankan var gång för det beror ju på startpositionen...eller? Han hoppar ju inte och det är ju viktigast! eller!

Ovido - Quiz & Flashcards