Alla inlägg den 15 februari 2009

Av Emmeli - 15 februari 2009 19:56

Idag bestämde jag mig för att det skulle bli en heldag med hundarna ute på klubben. Ringde Ann för sällskap och hjälp med fotograferingen.


Rufus var den av mina hundar som gick bäst idag. Han kämpade massor i snön och det är helt annat att köra honom eftersom vi kan varandra nu. Han fick mest springa med massor av belöning. När vi var klara såg det ut som han haltade lite men han visar inget hemma nu så jag håller tummarna.


Molle och jag har inte blivit ett team än även om vi är på god väg. Molle är är fantastisk hund med att köra med en underbar attityd! Vi tränade på att ta däcket ur en svårare vinkel och "ut"-kommando. Tränade fart och attityd, samt box. Är mycket nöjd med båda hundarnas prestationer och det ska bli kul att komma igång lite igen. Plattade ju till banan lite nu så det kanske inte blir lika tungt nästa gång att springa.


Bjuder på lite bilder från dagen och försöker ladda upp fler i galleriet:

Ovido - Quiz & Flashcards