Alla inlägg den 18 februari 2009

Av Emmeli - 18 februari 2009 21:04

...ett glatt sådant med. Idag har dagen bara rullat på. Började tidigt och slutade tidigt men hade lovat bort mig på en hälsoundersökning då en vän läser till hälsocoach. Smarto jag hittade inte plånboken och sprang runt i 40 min..fattar inte att man inte slutar titta i ryggsäcken när man redan gjort det 100 ggr...ringde tillslut jobbet och yes där var den. En timme försenad kom jag till testet och fick mina resultat. När jag sedan fick reda på vad jag borde väga så kunde jag grävt ner mig men istället valde jag att fortsätta kampen och tog hundarna i varsitt koppel-kopplade upp dem och gav dem en match. Gick 50 min i maxtakt och oj vad kul det var att se dem. Såg nästan ut som om de med trissade upp. Väl hemma somnade de under spisen och jag kunde med ett leende på läpparna laga mina framtida måltider. Kommit på att frysa in är en smart sak :)


Det här med team då.. ja sprallig och energisk som jag kände mig efter en svettig promenad så gav jág mig attan på att Molle och jag skulle få ett bra träningspass. Idag "valde" jag att inte skrika nej i panik och frustration för att han sprang över sista centimetrarna eller för att jag klickat fel...näe idag var kriteriet helt enkelt att nudda sista 20-30 cm och thats it i framtiden med. Oj vad kul vi hade och vilket skillnad det kan vara på att säga nej och säga oj...tänk på det...nu är vi ett steg närmare att bli ett bra team min guldgosse och jag...

Ovido - Quiz & Flashcards