Alla inlägg den 16 juli 2009

Av Emmeli - 16 juli 2009 10:22

...ja den känslan har jag nog aldrig haft vad gäller lilla Molle men i tisdags på träningen så var det fult av snygga polarhundar och då såg Molle lite extra ordinär ut.


Vi byggde en klass 1 bana i agility med en sjuk ingång till slalomen. Hunden kom från balansen och skulle hoppa ett hopphinder för att sen gå in i slalom som stod ca 2,5 m på höger sida parallellt med hopphindret. Jag valde en offensiv taktik och signalerade för tajt bajombyte och hunden går in! Båda gångerna med! Han låg även i starterna och hade fina kontaktfält så detta var ett lyckat träningspass. Insåg dock när jag kom hem att vi ine vilat på flera dagar så nu blir det vila fram till måndag...om jag kan hålla det ;)


I tisdags var jag och Malle i Tjällmo och hämtade hem mina juveler. Passade då även på att vandra runt i blåbärsskogen för att sen komma hem och göra en ljuvlig paj! MUMS!


Har nu lagt upp nya bilder i galleriet!

Ovido - Quiz & Flashcards