Alla inlägg den 6 november 2008

Av Emmeli - 6 november 2008 20:35

Ja idag känner jag att vi varit det. Jobbade till halv sju och sen hem för att springa ett varv med Rufus och var helt död efteråt, men han visade på en mycket fin form min lilla ängel. Har bara ätit kycklingsallad idag så ingen energi fanns i kroppen. Sen hem och slänga i sig något för att börja klicka in Molles start av apporteringsträningen. Har ni några erfarenheter av det får ni gärna dela med er av det. Jag kör på metoden enligt min lilla "bibel".


Behöver jag ens säga att jag saknar alla kvällar som man kan träna på när det är ljust ute. Nu hinner man ju knappt med något alls. Denna vinter får gå i trixens och grundfärdigheternas tecken och så satsar vi på i vår då man kan vara ute och har mer än en liten hall att träna i!

Tidigare månad - Senare månad
Ovido - Quiz & Flashcards