Alla inlägg den 26 november 2008

Av Emmeli - 26 november 2008 20:41

Ja jag vet att det inte är första advent förrän i helgen men jag kunde inte vänta! Slutade tidigt idag och hade hoppas på en lång promendad i snön med hundarna på udden...men ack...all snö var borta och en massa blask återstår....


Näe det blev att julpynta istället och oj vad mysigt det är! Hundarna fick sen en promenad på stan innan mitt vattenpass. De små kottarna har visst blivit tjuvar idag med.....Rufus hade snott en munk när mormor tittade bort och när hon vände sig för att ta den var den vips borta...Molle skulle sno min salamismörgår med tappade den och jag kom på honom...jäkla hundar ;)


Idag har vi tagit ett steg till i apportträningen och ökat till 5 sek och tränar på att jag rör den men att han håller emot till jag klickar och belönar. Har även tränat stå, sitt och ligg under gång. Fjärren börjar se riktigt snygg ut nu. Men då inne utan störningar....behöver jag säga att jag längtar till ledighet eller våren!?


Näe nu är det room service som hägrar. Gör som Åsa och slänger mig i soffan och myser!

Tidigare månad - Senare månad
Ovido - Quiz & Flashcards