Alla inlägg den 18 november 2008

Av Emmeli - 18 november 2008 19:46

 Bild av Maria


Ja det är precis det vi tränat på....för att det inte ska se ut som på bilden ovan...att hålla olika föremål i munnen är inte lika självklart för Molle som för Rufus. Träningen går framåt och han börjar förstå vad det är jag vill. Annars har all träning legat på is en vecka lite drygt nu för att vi haft så mycket annat. I helgen blev det ingen träning igen för då var jag och tjejerna i Ullared. Tänk att man kan spendera en massa utan att känna att det är så mycket när man väl kommer hem.


Rufus har fått träna på ett nytt trix och jag ser fram emot våren då jag ska be någon filma alla trix och lägga ut dem här. Nu händer det inte mycket på hemsidan men det är ju i brist på bärbar dator. Men hoppas hitta någon på julrean sen....men alla bilder jag tar sparas iallafall. Får bli som en liten julklapp till alla er som är gulliga och besöker oss.


Eftersom träningen legat på is måste jag ju gjort något annat och det är bla att ägna mig åt mitt andra stora intresse- inredning men även åt att spela gitarr. Ja du läste rätt! Här tränas det dagligen för nu ska jag minsann lära mig!


Tips på lite inredningslänkar:


Här kan man beställa tapetprover billigt och de är generösa så många beställer och gör tavlor! http://www.maleributiken.se/maleributiken/index.jsp


Inspirationskällor i överflöd: http://www.styleroom.se/


Favoritbloggare: http://www.familyliving.se/bloggare/fixa-dona/


Sov gott!

Tidigare månad - Senare månad
Ovido - Quiz & Flashcards