Alla inlägg den 25 november 2008

Av Emmeli - 25 november 2008 20:59

...till andra saker än hundarna...när ska vi nyexaminierade unga få en chans? Hur tänker kommunen med alla inlasade personer både hit och dit? Hmmmm.....hoppas bara jag får ett fast jobb snart så det stora orosmolnet som finns runt mig försvinner....men det löser sig nog till det bästa till slut. Hoppet är det sista som överger mig!


Har bara myst med hundarna den senaste tiden. För det bästa jag vet är att ligga framför tv:n med en kopp te, under duntäcket med en varm Rufus på benen och en tussboll till Molle över huvudet! Det kallar jag att njuta av livet! All träning tar vi den dag vi känner för det och jobbar på att inte känna att jag MÅSTE träna för att inte tappa det vi byggt upp eller för att jag vet att andra gör det flera timmar per dag. Lätt att känna sig som en mindra bra matte då :( Jag får tänka att de inte gosar lika mycket som oss nu och det är ju lika underbart :)


Näe nu är jag helt slut efter mitt bodypump pass idag. Tog på för mycket vikter så nu ropar sängen och en bra bok. Go natt!


Var tog all den här energin vägen? Ha ha!


Tidigare månad - Senare månad
Ovido - Quiz & Flashcards